Sprzedaż w fmx.pl została czasowo wstrzymana

Zwroty i Wymiany

ZWROT

Gwarantujemy możliwość zwrotu towaru zakupionego w naszym sklepie w terminie 10 dni od daty jego otrzymania. Jedynym warunkiem przyjęcia towaru jest przesłanie go w stanie nie pogorszonym (nieużywany, czysty, niezniszczony itp.) w oryginalnym opakowaniu producenta wraz dowodem sprzedaży (oryginał paragonu lub faktury). Postaramy się jak najszybciej rozliczyć każdy zwrot. Aby zwrócić zakupiony towar nie musisz podawać przyczyny. Bardzo pomoże nam jednak w przyszłej obsłudze zamówień jeśli podasz przyczynę zwrotu. Zwrotu towaru prosimy dokonać na formularzu odstąpienia od umowy dostępnym tutaj:

Formularz zwrotu lub wymiany towaru (Format PDF)

W uzasadnionych wypadkach istnieje możliwość zwrotu towaru także gdy oryginalne opakowanie jest zniszczone aby ustalić szczegółowe warunki prosimy o kontakt drogą telefoniczną lub mailową.

Koszt przesyłki zwracanego towaru ponosi klient.

Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

W przypadku zwrotu towaru - przy zamówieniu z przesyłką gratis - kwota zwrotu jest pomniejszona o koszt przesyłki (dostawy) .

WYMIANA

W każdym wypadku jeśli rozmiar czy kolor zamówionego towaru Ci nie odpowiada masz możliwość wymiany towaru. Zachęcamy do wcześniejszego kontaktu z nami aby ustalić czy dostępne są produkty na wymianę według podanych przez Ciebie parametrów. Pozwoli nam to szybko i skutecznie obsłużyć wymianę towaru. Możesz także zamówić inny towar na naszej stronie www i w uwagach podać numer poprzedniego zamówienia oraz informację że chodzi o wymianę. Otrzymasz nowy towar jeśli wyślesz towar wymieniany niezniszczony i w oryginalnym opakowaniu.
Jeżeli chcesz wymienić towar sprawdź czy odsyłany produkt:
      - posiada oryginalne opakowanie
      - posiada oryginalne metki
      - posiada paragon będący dowodem zakupu

      - jest dostarczony w stanie nie noszącym znamion użytkowania ani zabrudzenia

      - jest dostarczony w takim stanie, w jakim został wysłany


Koszt przesłania towaru do naszej siedziby ponosi klient. Ponowna wysyłka odbywa się wg standardowego cennika i zostanie zrealizowana po przekazaniu środków na tą operację.

REKLAMACJA

W przypadku gdy dojdzie do uszkodzenia towaru w trakcie jego używania lub Twoim zdaniem zakupiony u nas towar nie spełnia warunków określonych w umowie wówczas możesz zareklamować produkt. Reklamowany produkt należy przysłać na nasz adres z pisemnym określeniem przedmiotu reklamacji.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności firmy dostarczającej produkt.

UWAGA!
Produkty marki SixSixOne nie podlegają gwarancji producenta
Producent odzieży i ochraniaczy tej marki w związku ze specyfiką asortymentu odmawia reklamacji używanych produktów. Produkty te można zwrócić lub wymienić jedynie jeżeli nie były wcześniej używane - odsyłając je w oryginalnym opakowaniu w ciągu 10 dni od otrzymania.