Sprzedaż w fmx.pl została czasowo wstrzymana

Reklamacje

Wszystkie towary oferowane w FMX.pl objęte są gwarancją producenta lub importera.

 

W przypadku kiedy z towarem dostarczona jest karta gwarancyjna napraw dokonują autoryzowane punkty serwisowe. Towar nie posiadający karty gwarancyjnej należy zgłaszać do naszej firmy jako sprzedawcy. 

 

W przypadku gdy po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne, bądź stwierdzi niezgodność zawartości paczki z zamówieniem należy poinformować o tym obsługę naszego sklepu a następni, odesłać do nas towar zwykłą przesyłką pocztową. Uwaga! Nie przyjmujemy żadnych przesyłek nadawanych "za pobraniem".

 

Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zostaną zwrócone natychmiast rozpatrzeniu reklamacji. Warunkiem koniecznym uznania reklamacji jest opis wad oraz dokument potwierdzający sprzedaż w tj. paragon fiskalny lub faktura Vat.

 

Produkt wymienimy na inny, pełnowartościowy (zgodny ze specyfikacją zamówienia), a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), zaoferujemy Klientowi do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie towary lub zwrócimy pieniądze.