Sprzedaż w fmx.pl została czasowo wstrzymana

Zamówienia - FAQ

Często zadawane pytania:

 

Czy można zmienić adres dostawy podany w zamówieniu?

Tak, o ile zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Aby tego dokonać należy jak najszybciej skontaktować się z nami.


Czy można dodać kolejny produkt do złożonego zamówienia?

Tak ale wymaga to kontaktu ze sklepem przed wysyłką towaru.


Złożyłem/am zamówienie. Kiedy zostanie wysłane?

Zamówienia wysyłamy standardowo w przeciągu 24h od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub, w przypadku przesyłek za pobraniem, od momentu złożenia zamówienia.


Gdzie znajdę dane potrzebne do przelewu na konto?

Wszystkie dane zawarte są w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia jak również ogólnie dostępne w zakładce płatności.

 

Czy mogę otrzymać fakturę Vat za swoje zamówienie?

Jak najbardziej. Wszelkie dane do faktury wystarczy podać w odpowiednich polach formularza podczas składania zamówienia.


Czy mogę wymienić towar, który okazał się nieodpowiedni? Np. rozmiar koszulki okazał się niedopasowany.

Tak. Każdy klient ma takie prawo.Koszty odesłania i powtórnej wysyłki pokrywa jednak w tym przypadku kupujący. Niezbędny jest też dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury Vat.


Co jeśli wybrałem/am płatność DotPay ale podczas dokonywania transakcji coś poszło nie tak? Np. zerwane zostało połączenie z Internetem.

Nie jest to problem. Wystarczy skontaktować się z nami a my prześlemy na podany e-mail link do samej płatności. Bez konieczności ponownego składania zamówienia.